claudiaahmemulic

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Claudia Ahmemulic - 9 maj 2012 22:39

Hej då !


Skall gå och lägga mig så jag pallar vakna imorgon !


Syns imorgon då har jag fixat 3 gästbloggare :> puss GODNATT FRÅN HUNDARNA !

     

Av Claudia Ahmemulic - 9 maj 2012 22:10

     

Av Claudia Ahmemulic - 9 maj 2012 21:51

Heej !  första gästbloggaren här hos min blogg var min syster !


Hon kommer att få gästblogga lite då & då här hos mig kanske mina bröder vill gästblogga jag vet inte ska få se !


Men skulle ägna denna tid till att skriva lite om en tjej som heter Melissa ! Hon är en underbar tjej och hennes namn är värd att komma upp i min blogg !!


Hon är snäll , jag och hon snackade as mycket förut men vet inte vad som hände vi börja skriva med varandra mindre ,mindre ,mindre och mindre tillsist bråkade vi typ as mycket ... men det skulle inte bli såhär


Jag älskar henne skit mycket <3 fast hoppas du fattar det .... I love u sis <3


 

Av Claudia Ahmemulic - 9 maj 2012 21:43

Heej jag heter Claudina och är Claudias storasyster idag ska jag gästblogga här hos claudia


Ska berätta lite om mig själv


Jag är 17 år och jobbar faktiskt som modell i italien jag kommer till sverige då och då  stannar oftast 2 veckor i sverige kommer varje månad !


Jag är en snäll tjej som gillar att shoppa mycket i andra länder och sminka mig och röra mycket på mig mycket motion är bra !


Jag & claudia är samma favorite ställe ! det är  Paris  där finns modet liksom ;*


Idag är jag i sverige .. det kalla trista sverige varför ska det regna just när jag är i sverige ?


Ni kommer att få höra mer om mig ställ frågor om mig "kommentera"  claudia eller jag svarar jag kan blogga från itallien också


 


Ciao !

Av Claudia Ahmemulic - 9 maj 2012 21:37

Heej !


På kvällen får jag en sån där stöd humör ? jag vill liksom bara städa att allt ska va rent ! får ni också sån kvällshumor eller?


men iallafall har städat rummet :> fett stolt  ! haha det är rent och fint och fräcsht ! men imorgon blire säkert smutsigt igen som vanligt

Av Claudia Ahmemulic - 9 maj 2012 18:11

Heej !


Jag vägde 41 och försökte nå vikten 45 ungefär , jag åt as mycket glass och hamburgare osv .. men såklart måste jag gå 8 km per dag


beror det på att jag går 8 km per dag är det därför jag har gått ner i vikt väger 38 nu? och äter som en idiot?


jag fattar inte hur jag gick ner .. liksom jag ser inte så spinkig ut för att vara 14,5 år .. men ändå .. 38 kg för en 15 åring ..


   

Av Claudia Ahmemulic - 9 maj 2012 17:48

Du är inge person som jag känner du känner inte mig jag är som jag är kan man inte hantera mig gå då?


jag bryr mig verkligen inte kalla dig tjock,smal,ful,snygg jag bryr mig inte?


Tror du jag bryr mig om att du gör slut med din kille? sålänge jag har min pojkvän så är allt okej för mig !


så snälla tro inte att du är något ibland vill jag verkligen kasta mig över dig fast jag inte vet var du bor !


Du vet inte hur mitt beetende är så snälla..  tro inte att du känner mig !


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards