claudiaahmemulic

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Claudia Ahmemulic - 8 maj 2012 19:45

Felicia-Snäll,söt och min bästa kompis som har ståt mig närmast av alla mina kompisar !


Daniella-Kaxig ibland men ändå den bästa kusinen man kan ha !


Darko-Jobbig kusin men ändå as söt kille , som en bror men ändå min älskling puss !


Sabina-Barndomsvän men tjatar som fan men du är min lilla sötnos ändå !


Claudina-Min söta syrra som är en liten diva ibland , vi bråkar ofta men vi är ändå syrror for life !


Melissa-En söt tjej som jag har kännt jag vet inte hur länge men de har kännt som 100 år . vi  har bråkat men vi har löst det och hoppas vi är vänner livet ut fast vi bor långt ifrån varandra !


Raluca-Söt kusin med de vackraste ögonen men du är jobbig ibland ahah


Emir-Jobbig skitunge men ändå söt . jag älskar dig du är min underbara bror !


Demir-Min tröga bror , du är snäll jag bryr mig inte vad andra tycker om mig du är perfect !


Alex-Alexander.. du är min styvbror men du är ändå som en bror  du är allt för mig du förstår mina problem <3


Eleonora-Jag älskar du är min förbild haha du är som en syrra för mig !


Cornelia-Du är en vacker person vi har vart vänner i 4 veckor nu ! men hoppas vi är vänner livet ut


MIN KILLE ALMIR- Du är bäst och vi har vart tsm förr men vet inte vad som hände jag älskar dig och är glad att vi är tsm igen , Jag älskar dig killen

Av Claudia Ahmemulic - 8 maj 2012 18:14

           

Av Claudia Ahmemulic - 8 maj 2012 15:46

SHOOOOOOOOOO BLOGGEN!!
sitter här och trökar, Är med min  kusse som heter Darko med mina bröder .. Dom sitter och spelar Left 4 dead. Jag kan inte spela det 1 jag blir rädd och 2 jag fattar inte jag sitter och skriker åt dom att sluta döda mig och gå bort från mig !! :D


   

Av Claudia Ahmemulic - 8 maj 2012 15:12

hejj hejj om några timmar kommer det folk till mig
och mitt rum ser ju katastrof ut
så det betyder att jag måste städa
som jag inte gillar att göra
men whatever har inte direkt ett val eller? ^^

     

Av Claudia Ahmemulic - 8 maj 2012 15:03

hejj hejj skolan har ju börjat det betyder att läxorna har börjat wihh riktigt kul eller ? :D <3

Nej.. Don't Think so..  MEn man ska väll göra det bästa av det sämsta :D <3 men nu sitter jag och försöker fatta hur man gör matte läxan på datorn. ♥


 

Av Claudia Ahmemulic - 8 maj 2012 15:00

Förr förra året åkte Jag, ines & Elin " mina bästisar " till Stockholm för att gå på Twilight Fan Event. Och där träffade vi en av Sveriges största bloggerskor. DESIRÉE NILSSON !
Jag tycker att Dessie är en rikigt bra bloggerska enligt mig :) ♥

    

Av Claudia Ahmemulic - 8 maj 2012 14:52

Hejj hejj 
Jag ska berätta lite om mig själv.
Jag är 15 år gammal ,Älskar mode.
Jag har en stor passion för Paris & Eiffeltornet.
Mode är en stor del av mitt liv ,jag följer oftast modet haha!
I nästan ett år nu har jag fösökte att få modet till att ringa en modell agentur
Jag bor e med min mamma,tre bröder  & min syrra min pappa har tyvär gått bort ....

.Sen jag har vart liten har jag alltid älskat rosa , När jag var liten hade jag ett princess rum och jag var en liten princessa .Tillsidag älskar jag rosa och är en princessa  däre kommer namnet ifrån PrincessClaudia .
Jag kommer faktiskt inte på ngt mer att berätta om mig själv men ni fär jätte gärna fråga


Såhär ser jag ut !


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards