claudiaahmemulic

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Mellie mellie mellie

Av Claudia Ahmemulic - 9 maj 2012 21:51

Heej !  första gästbloggaren här hos min blogg var min syster !


Hon kommer att få gästblogga lite då & då här hos mig kanske mina bröder vill gästblogga jag vet inte ska få se !


Men skulle ägna denna tid till att skriva lite om en tjej som heter Melissa ! Hon är en underbar tjej och hennes namn är värd att komma upp i min blogg !!


Hon är snäll , jag och hon snackade as mycket förut men vet inte vad som hände vi börja skriva med varandra mindre ,mindre ,mindre och mindre tillsist bråkade vi typ as mycket ... men det skulle inte bli såhär


Jag älskar henne skit mycket <3 fast hoppas du fattar det .... I love u sis <3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claudia Ahmemulic - 30 maj 2012 14:42

Hellu !   Kom precis hem efter den plågande stället .. skolan :O   Asså det är så jävla tråkigt där ...   Här får ni några bilder..       ...

Av Claudia Ahmemulic - 29 maj 2012 15:32

Hejjsvejs!!   Nu är claudia tillbaka !! har inte bloggat för har haft as mycket att göra liksom :/ ¨Men ska försöka blogga då och då <3 för jag älskar er bitches !!   ...

Av Claudia Ahmemulic - 13 maj 2012 01:04


Chillnani   Helluh! sitter och kollar på när killarna i huset speelar har as tråk.. som sagt mamma är i malmö , syrran är i Italien jag och bröderna och deras kompisar är hemma..   men vi hörs imorgon då? puss     ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards